Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2010 12:29 - аз ви предупредих за Румяна Желева
Автор: sisi89 Категория: Политика   
Прочетен: 2626 Коментари: 1 Гласове:
-1

Последна промяна: 14.01.2010 12:30


Здравейте. Много изотдавна несъм писалала но сега вече не, мога да не се обадя по въпроса за изборът на румяна Желева за европейски комисар защото, тя се изложи като никой друг досега. Предупреждавах ви, Сергей станишев предупреждаваше, БСП предупреждаваше но вие господа управляващи си правите своето а и си вършите това което, си знаете.

Но аз не мога да не напиша че румяна Желева много се изложи в Бюрксел а и се издъни както никого досега защото тя не е за тази работа. Вие не разбирахте какво ви пиша но аз винаги съм знаела че съм права защото няма как да не съм, права след като хора от най-оспешното правителство досега а и най-стабилното предупреждаваха за този цирк а и провал.

Много хора от БСП дълги месеци, говориха а и се опитваха да опровергаят а и да предупредят че това ще е лошо а България и ето, случи се точно това.

Това което гледах а и слушах от Бюрксел ме потреси достатъчно за да заеквам една седмица най малко защото, беше наистина много потрисащо. а и разтърсващо също така!
Румяна Желева беше некомпетентна беше незнаеща и беше не на мястото си. Съжалявам и аз като Сергей Станишев а и я съжалявам. Антония Първанова беше длъжна а и задължена да, изнесе тези факти, това е добре за България защото, така се прави в циливизования свят а и в европейския съюз също.

Никой не е завързал румяна желева за стола а и не я е принуждавал нарочно да лъже и да изнася неверни данни а и информация за себе си и за фирмите в които, е участвала.

Аз самата мисля че, няма как това да се случи.

Надявам се тя сама да се отегли защото, всичко друго ще е срам а и резил за нас, за българите а и за българия. Ще се развали имиджът на страната който и безтова се разваля вече най вече заради, новото правителство.

Друг път като ви говоря че Сергей Станишев е абсолютно прав а и компетентен в товакоето казва, слушайте ме а и ме чувайте за да не се стига пак до такива резили като този с кандидатката румяна Желева.

Аз се срамувах от нейното предстаяне и ще продължа да го, правя докато не се намери един светен кандидат затози пост.

Надявам се всичко бързо да приключи с разпадането а и с отказването на това герб правителство от управлението на държавата и отново да дойде единственото кадърно а и национално отговорно правителство на БСП.

Сега ме слушайте  и мe чуйте това, съвсем скоро ще е факт а и истина.

приятен ден




Гласувай:
0



1. анонимен - вместо коментар:)))))
14.01.2010 12:34
http://starbuck69.blog.bg/zabavlenie/2010/01/14/zashto-ne-se-zanimavam-s-politika.472242
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sisi89
Категория: Други
Прочетен: 126882
Постинги: 28
Коментари: 210
Гласове: 677
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031