Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2008 13:50 - Стига сте говорили срещу ДС
Автор: sisi89 Категория: Други   
Прочетен: 2717 Коментари: 1 Гласове:
0



Вчера пак говориха за агентите на бившата Държавна сигурност.

И пак скочиха срещу хората коиро, са работили за държавата. Аз ги пдокрепям защот това са били а и са хора които, са давали себе си, нощите си дните си семейството си за да се предпази нашата родина от посегателствата на западното влияние а и капитализма който видяхме а и продължаване всеки ден да, виждаме с очите си а и със джобовете си.

Не виждам причина да се плюе по хора раздавали се за отечеството работейки и изпълнявайки дълга към родната си страна. Която много не обичат и препродават на всякакви хора дошли незнайно откъде.

И обаче ако някой продължава да хули необусновано агентите и сътрудниците на милицията от онова време то това значи че той не разбира изобщо от политика и държавно управление.

Сега аз знам а и съм убедена че веднага ще скочат срещу мен десните тези които, могат само да плюят срещу постигнатото от онова време но няма да ме разколебаят и да ме спрат да, твърдя че това са били хора отдали се на родината.

В заключение искам да кажа едно от доказателствата че тези хора са работили за България: организацията се казва Дръжавна сигурност. Разбиратели? Не се казва репресивна сигурност или не се казва милиционерска сигурност или не се казва някаква друга сигурност а се казва Държавна сигурност. Тя е била сигурността на държавата а и е осигурявала държавността да се използва а и да се развива нормално и спокойно.

Точка.




Гласувай:
0



1. valsodar - Няма скоро да влезеш в избрани :)))
27.11.2008 14:08
Не се вписваш в стандарта за удобни мнения, не блееш в хора на агнетата - лоша работа :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sisi89
Категория: Други
Прочетен: 127109
Постинги: 28
Коментари: 210
Гласове: 677
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930